JAK NA MIMINKO
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jsem těhotná?

+2
Nieves
Admin
6 posters

Goto down

Jsem těhotná? Empty Jsem těhotná?

Příspěvek  Admin Sat Aug 30, 2008 6:52 pm

Diskuze o prvních příznacích
Admin
Admin
Admin

Poeet p?íspivku : 26
Registration date : 21. 08. 08

https://futurebaby.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Jsem těhotná? Empty hodnoty HCG

Příspěvek  michamic Tue Nov 18, 2008 2:47 pm

Dneska jsem byla na krvi,protože jsem si dělala 3x těhu test s citlivostí 10 mIU/ml a 1x těhu test s citlivostí 25 mIU/ml, všechny testíky vyšly slabě pozitivní. Na krvi mi dneska vyšel výsledek <0,5 IU/l. Jenže sestra mi jen strčila papír s výsledkem do ruky a nic mi k tomu neřekal. Gynekolog má dovolenou. Jsem nebo nejsem těhotná???

michamic
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Jsem těhotná? Empty Re: Jsem těhotná?

Příspěvek  Nieves Tue Nov 18, 2008 5:01 pm

Ahoj, já teda nejsem odborník, ale to mIU/ml je prý stejné jako IU/l, takže těhotná nejsi, 0, 5 je málo. No ale kdo ví, třeba se z toho ještě miminko vyklube Very Happy
Nieves
Nieves

Poeet p?íspivku : 8
Registration date : 08. 11. 08

Návrat nahoru Goto down

Jsem těhotná? Empty ...

Příspěvek  Vev Thu Nov 20, 2008 10:13 am

ahoj... já si dělala testy a všechny byli pozitivní... ale když jsem šla k doktorce a dělala mi ultrazvuk tak nic neviděla... nakonec mi brali krev,ale jěště nevím jak to dopadlo... už skoro dva týdny mám zpoždění... ale furt mě boli v podbřišku jako bych to měla dostat ,ale furt nic... to je šílený čekání na vysledky.... a mám strach,aby to třeba neylo mimoděložní.... Crying or Very sad

Vev
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Jsem těhotná? Empty tehotna nebo ne?

Příspěvek  evicka Mon Nov 24, 2008 8:55 pm

dobry den,